Cześć, z tej strony Seba. Witam was u mnie na kanale. Dzisiaj w nietypowym odcinku, ponieważ postanowiłem zrobić odcinek tak
troszkę przypominający webinary, tylko mówiąc pokrótce nie będę wam wciskał kitu za ileś tam tysięcy na koniec. Chcę Wam pokazać że pewne rzeczy,
które w sieci wam mówią, można uzyskać za darmo, bądź za symboliczną opłatą i niekoniecznie trzeba z tego tytułu kupować nie wiadomo jakie pakiety.
Troszkę się wkurzyłem, ponieważ to co uczestniczyłem w paru webinarach, stwierdziłem że no ma się nijak z etyką dzisiejszą. Ja rozumiem, że ktoś może nie mieć wiedzy, ale to nie oznacza że coś wartości 10 przysłowiowych złotych sprzedaje komuś za 100 000. Jak to niektórzy robią. Jeszcze dowalimy jakichś innych pakietów, których nikt nie potrzebuje i łącznie dostajecie to za symboliczną kwotę 5, 6, 10.000. Ja wam
pokażę jak możecie to dosłownie za darmo mieć. Z tego tytułu mam nadzieję, że chociaż dacie jakiegoś kciuka żeby nagrodzić ten filmik, ponieważ ja nie ukrywam nie będę na nim zarabiał, chyba że tyle co AdSense wygeneruje.
Ale co, lecimy po kolei. Jest to mój pierwszy tego typu filmik, więc może być trochę wpadek. Postaram się tutaj bezmontażowo jechać. Przeszło? Przeszło. Tak więc
dzisiejszy odcinek ma tytuł “Sztuczna inteligencja za darmo w Social mediach”.
Co przez to rozumiem? Przez to rozumiem ni mniej ni więcej, tylko wykorzystanie zarówno treści, jak i generowanych grafik, tudzież może nawet i filmów wygenerowanych przy
użyciu AI czyli sztucznej inteligencji. A co w dzisiejszym odcinku będzie się znajdowało? To tak tytułem wprowadzenia.
Myślę, że całość zajmie czas około godziny plus minus. Nie wiem, jadę na spontanie, więc zobaczymy jak mi się uda rozgadać, może troszkę więcej będzie ale jakby co to jest nagranie, to nie jest na żywo. Szanujemy swój czas, jeżeli się tobie śpieszy, wrzucisz sobie razy dwa odtwarzanie czy jakoś tak, albo podzielić na dwa filmiki i też będzie spoko. Wiedza na poziomie początkującego, ale nie tylko. Tak, ponieważ stwierdziłem, że najwięcej osób łapie się na te wszystkie webinary, nie mając zielonego pojęcia jak to działa, więc stwierdziłem, że na podstawie darmowo dostępnych
narzędzi pokażę wam wszystko, jak możecie sobie rozpocząć przygodę bez większych nakładów finansowych.
Narzędzia AI są różne, ale uważajcie komu powierzacie swoje pieniądze. Tak. Tak jak powiedziałem na wstępie, w tej chwili jest cały wysyp różnych webinarów, gdzie każdy oferuje różnego typu rozwiązania
wykorzystania AI do napisania ebooka, do stworzenia grafik, do tego, tamtego, siamtego, owamtego.
Później, podczas tego webinaru pokazują zalety i tak dalej, a na końcu bum!, kasa ileś tysięcy wywalcie, żeby kupić od nich produkt.
Tymczasem Chat GTP, jak i inne najczęściej posiadają coś takiego co się nazywa API po polsku. Jest to taki interfejs programisty, do którego można napisać własne oprogramowanie, które jest
nakładką na ich. I teraz, jeżeli na przykład korzystamy z narzędzia, które jest darmowe, bądź tam symbolicznie kosztuje, robimy API i tworzymy własne narzędzie, okej, ale mówmy o tym otwarcie, tak, ponieważ
stworzenie całego zaplecza AI typu Chat GTP to są jednak dziesiątki, jak nie setki procesorów, które są spięte razem. No, to już nawet w tysiące wchodzi. I to tak, hop siup, pierwszy lepszy sprzedawca z webinaru tego na pewno nie zrobi, co najwyżej podłączy się do jakiegoś istniejącego ekosystemu. Żadnego wciskania super oferty na koniec, jasne transparentne zasady. Ci, którzy mają okazję obserwować mój kanał od początku istnienia, zauważyli, że ja raczej nie jestem osobą, która wchodzi, jakiś super hiper teleshopping i tak dalej, kupcie za, nie wiem, okazyjną cenę, coś tam co jest warte o wiele więcej, albo coś tam innego.
Ja nie z tych rzeczy, ja cenię sobie szczerość, otwartość, transparentność. Jeżeli uznacie, że nie dacie rady i chcielibyście, żebym miał wam pomóc przy jakimś wdrożeniu, żaden problem. Napiszcie
tutaj, dogadamy się, ale ja z tego tytułu filmów chcę pokazać wam, jak łatwo w dzisiejszych czasach można popaść ze skrajności w skrajność i kupić sobie narzędzie, które macie tak naprawdę w
większości za darmo.
Nagranie na stronie dla przypomnienia i nie tylko. Szanujmy swój czas. Tak jak mówiłem na początku, tak powtórzę się, że ja jestem przeciwny wszelkim webinarom, że tego i tego dnia o tej
i o tej godzinie, a jak nie zdążycie, to się gońcie, bo ja to kasuję. Dlaczego kasuje?
Mam coś do ukrycia? No, ja jestem osobą, która wychodzi z założenia, ja też mam ileś biznesów, nie zawsze jestem w stanie przyjść na określoną porę w określone miejsce, więc cenię sobie możliwość
odtworzenia późniejszego. Jeżeli oferta będzie aktualna, to będzie aktualna. Jeżeli nie, trudno, ale tak jak mówię, szanujmy swój czas. Każdy ma wycinek tego czasu w określonych porach dla siebie, więc no, ja nie będę narzucał nikomu, kiedy kto ma co oglądać, i tak jak mówię, jeżeli ten filmik w jakikolwiek sposób ma się tobie przydać czy cokolwiek, wystarczy że zostawisz łapkę. Jeżeli subskrybowanie zostawisz na kanale, też będzie fajnie, bo planuję tutaj nieco więcej takich materiałów wrzucać, zarówno od strony takich podstaw, jak i troszeczkę bardziej zaawansowanych spraw, także pod kątem biznesowym.
To co? Lecimy dalej. Zostawcie feedback w komentarzu skąd jesteście, czym się zajmujecie, tak, to jest taka informacyjna dla mnie sprawa, na ile ten film się rozszedł po sieci, ile osób mniej więcej z jakich
branż zainteresowało się bądź skorzystało z tej wiedzy. Tak że to jest jedyne o co was proszę, nie będę żadnej kasy od was wyłudzał, ani super ofert sprzedawał. To jest jedyne, co bym od was prosił.
Dobra, dwa główne podziały:
Social Media i narzędzia AI wspomagające zarządzanie.
W momencie, gdy robiłem tę grafikę, to tak się zastanawiałem, że generalnie AI w tej chwili się bardzo spłyca do pomocy przy tworzeniu różnych treści na social media, grafik na social media typu, nie wiem, nie mam pomysłu na posta, to mi zrobi AI posta, albo nie mam pomysłu na grafikę, to mi AI tą grafikę stworzy.
Ja mówię AI, ale wiadomo, o co chodzi. Chodzi o sztuczną inteligencję po polsku. Natomiast narzędzia AI są tak naprawdę stworzone w sposób na tyle uniwersalny, te główne narzędzia, że możemy je prosić także o pomoc przy na przykład stworzeniu skryptu, który by nam pomógł stworzyć listę pytań do potencjalnego kandydata, którego chcielibyśmy zatrudnić w firmie, albo skrypt, według którego mielibyśmy
stworzyć scenariusz, bądź napisać książkę. To jest ogrom wiedzy. To jest tak naprawdę kwestia tylko naszej wyobraźni i odpowiednio ułożonych pytań tak zwanego prompta do narzędzia, które nam pomoże to wygenerować. A kim ja jestem w ogóle, że pozwalam sobie na stworzenie webinaru?
Wszyscy się chwalą, że “ja napisałem książkę”, “ja zarobiłem ileś tysięcy”, w nawiasie już nie dopowiadają “na tych wszystkich jełopach, co kupili moje kursy”, bo najczęściej tak to wygląda. Nie chcę
nikogo obrażać, ale taki jest niestety świat. To jest tak jak kiedyś w jednym filmie, co prawda animowanym, ale to było dobitnie powiedziane, że jeżeli chcecie mieć milion złotych, weźcie sobie 100.000osób, niech każda z tych 100.000 kupi bilet za 100 zł, i już jesteście milionerami.
Tak? No coś pokręciłem, ale wiecie o co chodzi. No, w każdym razie, kim ja jestem, że tu do was gadam? Od 98 roku pracuję zawodowo w branży IT, programuję, tworzę strony internetowe, oprogramowanie do
zarządzania firmami, więc troszeczkę liznąłem tematu od podszewki. Od 2011 roku hobbistycznie udzielam się jako YouTuber, ale także jako aktor statysta. Wszystkie, a jak nie wszystkie, to zdecydowana większość dowodów jest na YouTube, wystarczy mnie wyszukać. Od 2015 roku kieruję firmą zajmującą się produkcjami multimedialnymi, czyli tworzę filmy, tworzę reklamówki, tworzę tak naprawdę odpowiedzi na problemy klientów. Jeżeli klient ma jakiś problem związany z multimediami, z content marketingiem, wideo marketingiem i tak dalej i tak dalej. Myślę, że jak się do nas odezwie, jesteśmy w stanie mu w tym pomóc.
Od 96 roku hobbistycznie prowadzę także projekt muzyczny, tak że w branży muzycznej też możecie, jeżeli ktoś jest ciekaw, posłuchać na Spotify i tak dalej. Od urodzenia mieszkam w Polsce, nie zamierzam się nigdzie wyprowadzać, nie będę robił żadnych ściem typu “zobaczcie jak mi się powodzi”, bo się kuźwa wyprowadziłem na, nie wiem, Wyspy Kanaryjskie czy coś albo sobie fototapetę w plecy z tyłu postawię. To nie tak. Jeżeli ktoś ma łeb na karku i umie biznes robić, to biznes zrobi także w Polsce, i ja akurat mieszkam tu, czuję się Polakiem i nie planuję na te chwilę nigdzie się wyprowadzać. Tak że nie zobaczycie tutaj
żadnych wynajętych fur ani mieszkań.
Jako YouTuber Miałem okazję poznać wiele osób, co widzicie tutaj na obrazku. To jest tylko część. Są zarówno aktorzy, jak i YouTuberzy, jak i artyści muzyczni. Tak że jestem obecny na rynku produkcyjnym wideo od lat, można powiedzieć, więc to mi też daje mandat, dzięki któremu mogę do was tutaj mówić, wiedząc co mówię. No to lecimy dalej.
Tu macie inny przykład kim jestem w skrócie. Jest pytanie “Kim jest Sebastian A. Dusza?” zadane do przeglądarki Chata GTP, który jest zintegrowany z przeglądarką Edge od Microsofta.
I proszę, co zostało wyplute: Sebastian Arkadiusz Dusza, zwany również jako SebASoul urodził się 8 lipca 78 roku w Gdyni. Jest polskim muzykiem, aktorem, reżyserem filmowym i YouTuberem. I są podane 1, 2, 3
przypisy. Tutaj od 96 roku tworzy projekt muzyczny Citadel of Mo, więc, jak widzicie, to co mówiłem wcześniej jest tutaj potwierdzone. Na podstawie materiałów zawartych w sieci, ponieważ ta wersja Chata GTP zintegrowana z Edgem korzysta na żywo z zasobów, które widzi w sieci.
Idziemy dalej. Po co ten kurs? w sieci napotkałem na wiele webinarów, gdzie pod płaszczykiem własnych aplikacji krojeni są klienci na grube tysiące, mając te same narzędzia za darmo lub prawie za
darmo w zasięgu ręki. Tak, to co mówiłem na początku, powtarzam jeszcze raz. Gro z tych webinarów opiera się na zasadzie “Znalazłem darmowe narzędzia, opakuję to własnym layoutem i sprzedam ludziom jako coś własnego, i będę ich kroił na kasę.” Tak, ja tutaj, tak jak mówię, to nie jest moja etyka, ja jestem osobą, która nie lubi okradać ludzi. Jeżeli coś kosztuje ileś, to coś z czegoś wynika i ja lubię transparentność, a tu niestety mam wrażenie, że jest coraz więcej takich karierowiczów, co skroją te osoby na grube tysiące, a później się chwalą jak to oni zarobili miliony. Tak, no jeżeli kradnę i mam miliony, no to samo przez się. Dobra, ale nie będę wnikał, nie jestem sądem. Moja etyka biznesowa, tak jak tutaj jest napisane, nie pozwala na taki stan rzeczy i postanowiłem dać za darmo ludziom opcję wyboru. Nie neguję, być może tamte narzędzia mają coś więcej niż te darmowe, ale ja myślę, że 80-90 procent z was w zupełności zaspokoi swoje potrzeby narzędziami, o których dzisiaj będzie mowa.
Okej, no zaczynamy. Social Media. Co to i jak to się je.
No, social media to już tak naprawdę większość z was doskonale wie, co to jest, więc tutaj nie będę definicji słownikowych przytaczał. Jedyne, co powiem, to w zależności od tego, na którym Social Medium chcemy się produkować, są pewne zasady, które niekoniecznie są kompatybilne z pozostałymi. Jako przykład podam fakt, że na przykład filmy na YouTubie są w wersji poziomej, natomiast filmy na przykładowo TikToku czy Instagramie są pionowe. To jest taka różnica. Nie mając tej wiedzy, to można troszeczkę się zagubić w tym wszystkim, więc dobrze jest przede wszystkim wiedzieć, gdzie chcemy tworzyć nasze treści. Druga sprawa: co chcemy tworzyć za treści. Czy to mają być grafiki, czy to mają być jakieś krótkie formy wideo, czy to mają być tylko i wyłącznie treści. No i przede wszystkim, tak jak wszyscy zawsze mówią, żeby wybić się dalej, to trzeba robić to konsekwentnie. Na przykład raz w tygodniu o określonej porze. Tak, wiem, ja akurat nie jestem typem osoby, która konsekwentnie coś na kanale do tej pory robiła, a to tylko dlatego, że
stwierdziłem, że na siłę robienie czegoś pójdzie w ilość, a nie w jakość, więc jeżeli nie mam niczego do powiedzenia, to po prostu nie robię, ale tak jak mówię, mogę sobie na to pozwolić, mi nigdy zależało do tej
pory, żeby z YouTube’a wyciągać nie wiadomo jakie kokosy. Zawsze traktowałem to jako takie uzupełnienie i taki balsam dla dla umysłu, gdzie robię to co chcę na swoich własnych zasadach. Ale, tak jak mówię, jeżeli każdy z was w jakiś sposób myśli, żeby swój biznes rozbujać na mediach społecznościowych, to niestety, no, ale musicie przygotować się na coś takiego jak konsekwencja. Teraz, jeżeli macie
jakiś napływ pomysłów, to możecie wykorzystać to i zawczasu przygotować sobie tak zwane, ja to nazywam “naboje”, żeby w momencie, gdy nie mamy czasu, nie mamy natchnienia, mieli możliwość zaatakowania
konkretną treścią na określonym profilu.
Czyli, na przykład, dzisiaj mam pomysł na 10 grafik, bo chcę na przykład grafiki pokazywać, no to przygotowuję te 10 grafik i jeżeli mam konsekwencje raz w tygodniu, no to mam na 10 tygodni materiałów. Jeżeli robię analogię w postaci treści, będzie tak samo, na 10 tygodni treści. Jeżeli pokazujemy dwa razy w tygodniu, no to odpowiednio mniej będzie tych treści, ale tak zwany bufor
musi być i to jest zalecane, ponieważ to że tu i teraz możemy tworzyć może się zdarzyć, że nie wiem ktoś złamie nogę, pojedzie do szpitala i nie będzie miał za bardzo jak stworzyć kolejnych treści.
To jest taki przykład pierwszy z brzegu, ale wiadomo jak to w życiu bywa, tak że zapewne tu w tym przypadku social
media się, no niestety, swoimi prawami rządzą i jeżeli chcecie się rozwijać, to musicie te materiały przygotować i w tym
momencie właśnie sztuczna inteligencja może wam w tym pomóc. Tutaj, tutaj, tak jak mówiłem poprzednio, w
zależności od tego, na jakie serwisy chcecie przygotowywać materiały, musicie mniej więcej się dowiedzieć, co tam jest
normą. Tak jak właśnie na przykładzie filmików, tak. W przypadku Facebooka są treści, grafiki, filmy wideo, w przypadku
Instagrama mamy grafiki, wideo wertykalne, w tiktoku krótkie formy wideo wertykalne, YouTube jest wideo plus tekst w postaci
najczęściej opisów, bądź subtitle’i pod filmami. Treści. Zobaczcie, macie tutaj przykład zrzut ekranu z przeglądarki Microsoft Bing,
która jest uruchomiona przeglądarce internetowej Edge od Microsofta, i zobaczcie. Wybierz styl konwersacji. Tutaj mamy trzy tryby, to znaczy, na ile ma być nasza sztuczna inteligencja kreatywna, na ile ma być zrównoważona czy precyzyjna. Tak, ja chciałem w tym momencie precyzyjną. I w tym momencie na niebieskim tle jest przykładowy prompt gdzie pytam się: Napisz mi cztery zdania powalające zdrowy tryb życia. I w ciągu dosłownie paru sekund dostajecie taką odpowiedź: Zdrowy tryb życia
jest kluczem do długowieczności ….
I to jest przykładowe cztery zdania, ponieważ gdybym ponownie zapytał nawet tym samym pytaniem: Napisz
mi cztery zdania pochwalające zdrowy tryb życia, to AI wygenerowałby już całkiem inne zdania. Czyli można powiedzieć, że jest to dość unikalny zestaw zdań, każdorazowo generowany przez system, dzięki czemu możemy sobie przygotować
jakiś zestaw treści bez obaw, że ktoś inny zapyta o to samo i dostanie dokładnie taką samą treść. I to mamy za darmo w postaci
Microsoft Binga. Jest tam chat, tylko musicie wejść na Microsoft Binga przez przeglądarkę Microsoft Edge. I macie to dokładnie za darmo. Jedynym limitem jak widzicie tutaj nawet na stronie jest 1 z 30. Oznacza to, że w ramach jednego wątku możemy do 30 zapytań podać i jako 31 to jest niejako zakończenie tego i rozpoczęcie nowego wątku. A tak, jako takich limitów nie ma, więc możemy cały dzień wypytywać o różne treści i otrzymamy za każdym razem inne odpowiedzi. O, widzicie, tu macie właśnie
przykład. A inaczej? Nawet zrozumiał co miałem na myśli, że inaczej żeby to samo zostało opisane.
“Prowadzenie zdrowego trybu życia to inwestycja w naszą
przyszłość. Aktywność fizyczna nie tylko wzmacnia nasze
ciało, ale także pozytywnie wpływa na nasz umysł. Przyjmowanie
zbilansowanych posiłków dostarcza naszemu organizmowi
niezbędnych składników odżywczych, co
pomaga nam czuć się lepiej, na co dzień. Ponadto, dbanie o odpowiednią ilość
snu i zminimalizowanie stresu to klucz do zdrowia psychicznego.”
No widzicie, pewne podobieństwo jest, ale to nie jest to samo. Inny przykład, tu macie wygenerowane grafiki przy pomocy Binga też z Microsoft Edge, ale w postaci graficznej. Zobaczcie, u góry macie przykładowy prompt, czego najczęściej w tych webinarach gdzie ja uczestniczyłem nie podawali, tylko pokazywali wam gotowe piękne grafiki. Tu macie zwykłe zapytanie. Zdjęcie czarnego kota siedzącego na niebieskiej kanapie w słońcu. Macie cztery przykłady . Jeżeli byście ponownie zapytali o to samo, to będziecie mieli całkiem inne przykłady, więc też macie tak naprawdę możliwości bez limitowe generowania grafik za darmo.
Tutaj wygenerowałem sobie siebie jako osobę, jako odpowiednik osoby z renesansu, gdzie robię dużo rzeczy równolegle, i takie coś mi zaproponowała grafika. Tu macie inny przykład: grafika w klimacie obrazów da Vinci, pokazująca Studio telewizyjne od zaplecza i dostajecie takie cztery propozycje. Jeżeli wam się coś tam podoba, możecie to wykorzystać. Jeżeli coś ma
zostać doprecyzowane, to musicie to doprecyzowanie zawrzeć w swoim zapytaniu.
Jak widzicie, tu u góry jest podane o co ja pytałem konkretnie. Tak że pozdrowienia dla wszystkich webinarowców, którzy pokazują ładne lśniące obrazki bez podawania zapytań, które generują je. Idziemy dalej.
Jest to mój pierwszy Webinar, Więc mogę trochę mieć zaciąć, ale, jak widzicie, Starałem się przygotować. Treści ebook. Też teraz jest dużo webinarów związanych Jak szybko napisać ebooka i go wydać. Zobaczcie tutaj.
Przykład. Czy jesteś w stanie napisać mi ebook na podany temat. Zobaczcie, że w treści znajdują się błędy. Czy jesteś
w stanie napisać mi ebook na podany temat. Są to błędy, które sztuczna inteligencja rozpoznaje, ale wie co autor miał na myśli z kontekstu całego zdania. I proszę, co dostałem za odpowiedź. Tak, jestem w stanie pomóc ci w stworzeniu treści na temat, który wybierzesz. Mogę generować różne rodzaje treści, takie jak rozdziały książki, artykuły, blogi i tym podobne. Proszę, podaj mi więcej szczegółów na temat tematu, na który chciałbyś, abym napisał. Pamiętaj jednak, że nie jestem w stanie fizycznie
opublikować ebooka za ciebie. Moja rola polega na dostarczeniu treści, które możesz wykorzystać do stworzenia
własnego ebooka. Jak widzicie, nawet jeżeli byście czegoś nie wiedzieli, to możecie spytać Chata GTP i on wam w
zupełności podpowie co, czego Wam brakuje, co byście mieli mu dostarczyć i tak dalej, i tak dalej. czyli tak jakbyście rozmawiali normalnie z osobą. I to, ja mówię, to jest narzędzie, które jest dostępne za darmo. Tak że możecie ebooka napisać za darmo,
bez zakupowania jakichkolwiek pakietów. Inny przykład, treści: Pomoc w planowaniu kampani. Tak, mogę pomóc ci zaplanować kampanię na mediach społecznościowych. Oto kilka kroków, które mogą ci pomóc. Pierwszy. Określ cel kampanii. Czy chcesz
zwiększyć świadomość marki, zdobyć więcej obserwujących, czy może sprzedać produkt. Twój cel powinien kierować wszystkimi decyzjami dotyczącymi kampanii. Numer dwa: zrozum swoją grupę docelową. Kto to są klienci idealni obserwujący. Jakie są
ich zainteresowania. Na jakich platformach społecznościowych spędzają najwięcej czasu. Trzy. Wybierz odpowiednie
platformy. Nie wszystkie media społecznościowe są takie same. Wybierz te, które najbardziej odpowiadają twojej
grupie docelowej i celom kampanii. Cztery: Stwórz atrakcyjną treść. Treść jest królem w mediach społecznościowych. Upewnij się, że twoja treść jest atrakcyjna, wartościowa dla twojej grupyy docelowej i zachęca do interakcji. Pięć. Planuj regularne posty. Czyli to co mówiłem, konsekwencja. Regularne postowanie jest kluczem do budowania zaangażowania i utrzymania widzów. Możesz użyć narzędzi do planowania postów, aby upewnić się, że twoja treść jest publikowana w odpowiednich momentach.
Sześć. Monitoruj i dostosowuj. Śledź wyniki swojej kampanii i dostosowuj swoje działania w zależności od tego, co działa, a co nie. Pamiętaj, że skuteczna kampania w mediach społecznościowych wymaga czasu i zaangażowania, ale może przynieść znaczne
korzyści dla twojej marki lub organizacji. Powodzenia. Więc, jak widzicie, nawet gdybyście byli przysłowiową nogą, pierwszy raz byście chcieli cokolwiek zrobić, pytacie się: Czy możesz mi napisać pomoc w planowaniu kampanii? I dostajecie
praktycznie gotowy zestaw danych za darmo. Treści, gdy brak pomysłów. Tak jak mówiłem, może się zdarzyć że
macie zaćmę umysłową, jak to się czasem mówi, nie jesteście w stanie niczego wymyślić, to na przykład możecie zapytać Chata GTP: Wymyśl mi 10 pomysłów na filmy na kanał YouTube. Trwa generowanie treści, i po chwili otrzymujemy.
No i to są przykładowe cztery, bo już nie chciałem całości przeklejać. Czyli, na przykład, poradnik do it yourself. Pokaż swoim widzom jak zrobić coś krok po kroku….
Jeżeli jesteście w stanie wygenerować jakiś czas na twórcze materiały, kontenty na wasze kanały, a z jakichś przyczyn by się kazało, że nie macie pomysłu, możecie spytać Chata GTP o każdej porze dnia i nocy za darmo, i on wam podsunie propozycję.
- Czy umiesz zredagować mi treść?
- Tak, mogę pomóc ci zredagować treść. Proszę podać mi tekst, który chciałbyś zredagować, a ja postaram się go poprawić lub zoptymalizować. Pamiętaj, że moja pomoc będzie opierać się na zasadach gramatyki i stylu, a ostateczna decyzja o zmianach zależy zawsze do ciebie.
Tu macie kolejny przykład. Napisaliście jakąś treść, na przykład ebooka i chcielibyście
dać go do redakcji. Wpisujecie go w Chata GTP, a on wam poprawia literówki i inne rzeczy, tak jak tutaj wcześniej napisał. I też macie to za darmo. Jeszcze trochę o grafice. Wygeneruj mi zdjęcie postaci stojącej w ogrodzie, trzymającej pęk kolorowych balonów. No, tutaj też był błąd popełniony. Trzymająca pęk kolorowych balonów. i macie cztery przykładowe postaci wygenerowane przez Chata GTP. Wersji graficznej. Też za darmo. Co można tym narzędziem? Mam na myśli tutaj darmową wersję Chata GTP z dodatkiem Chat GTP graficzny. Można generować treści opisowe, można treści pod książkę, scenariusze filmowe,
teatralne, co sobie wymyślicie.
Wygenerowanie grafik, tak jak widzieliście. Treści email, jaki problem? Podajecie informację do Chata GTP:
Przygotuj mi ładny mail handlowy o treści nakłaniającej do zakupu tego czy
tamtego.
Chwilka, jest wygenerowane. Tak że nic tylko korzystać i jak mówię, za darmo. Teraz pewnie byście się zapytali w takim zwykłym webinarze, ile to wszystko jest warte?
10.000 zł? 20.000 zł?
A nie, nie, nie.
Czekajcie! Będziemy dalej. Tę wiedzę daję wam za darmo, te serwisy na tę chwilę (jest dzisiaj 28 stycznia 2024 roku) są dostępne za darmo. Jest oczywiście wersja płatna, która jest ciut szybsza, ale jeżeli macie Microsoft Windows z zainstalowaną przeglądarką internetową Microsoft Edge, uruchamiacie sobie bing.com. Tam w środku jest chat. Chat jest połączony z Chatem GTP i, tak jak mówię, jedyny limit to jest 30 zapytań w ramach jednej, jednego wątku. Następnie kolejny wątek się zaczyna, ale tak jako takich
limitów nie ma. Z grafikami jest podobnie. Jeżeli jest, traficie na czas, że są godziny szczytu, to te grafiki mogą być
ciut dłużej generowane, natomiast też jako takiego limitu tam nie ma. I to tak naprawdę moja odpowiedź na te wszystkie
webinary. Tak. Tak oto się prezentują grafiki logotypowe tych narzędzi, które zostały użyte do wygenerowania grafik i treści na potrzeby tej oto prezentacji. Czyli widzicie, Microsoft Bing kreator obrazów z projektanta, przy pomocy tego zostały wygenerowane wszystkie grafiki, natomiast Microsoft Bing, wyszukaj chat, przy pomocy Chata wszystkie treści tekstowe. I tak jak mówię, wszystko za darmo, nie trzeba niczego kupować, możecie w ramach treści pytać o cokolwiek, możecie sobie zarówno
projektować scenariusze, możecie sobie projektować emaile, możecie kopalnie pomysłów, inne, whatever jak to sobie nazwiecie. Wszystko macie dostępne w ramach tych dwóch narzędzi dokładnie za darmo.
Strefa poradników. Teraz troszeczkę samowolki, jeżeli doszliście do tego momentu, to z założenia wszystkie materiały, które tworzę, chcę zrobić darmowy dostęp do nich u mnie na kanale tutaj. Zresztą kanał Świat Seby początkowo nazywał się Tutoriale Sebasoula, więc troszeczkę historia zatoczyła koło i wracam tutaj do poradników. One będą dostępne w ramach kanału, więc jeżeli
jesteście chętni prenumeraty, zapraszam do subskrypcji. Oczywiście, jeżeli wam się filmik do czegoś przydaje, to zostawcie kciuka, bo to jest fajna waluta, wtedy algorytm wie, że filmik jest fajny, ja wiem, że wam się podoba i w ogóle. Korzystajcie też z komentowania, ponieważ bardzo często jest taka sytuacja, że piszą do mnie osoby w prywatnych wiadomościach czy mógłbym
poruszyć taki czy siaki temat. A teraz wystarczyłoby takie coś w komentarzu napisać. Parę innych osób do tego doda kciuka i już wiem w tym momencie, że chcielibyście film o czymś takim. No, ale to odbiegając daleko do przodu, z czasem
pojawiać się będą kolejne poradniki pokazujące zarówno w szczegółowym szczegółowym podejściem do danego tematu
jak i w odpowiedzi na wasze pytania. To jest właśnie to, co mówiłem, tak. W momencie wprowadzenia opcji “wesprzyj”, po stronie otwartej będą wybrane tutoriale, pozostałe zostaną przeniesione do strefy wspierających. To jest taka specyficzna sytuacja, że za jakąś symboliczną opłatą typu tam, nie wiem, 10 zł miesięcznie czy coś, będziecie mieli dostęp w każdej chwili, będzie można to odpalić w każdej chwili, jak się znudzicie, wyłączyć. Założenie jest takie, że to, co w tej chwili mówię, nazwijmy to w
tym obecnym tutku, to są sprawy ogólne, ale gdyby na przykład jakieś warsztaty pokazujące krok po kroku, to już
niekoniecznie wszystkich interesują, a jeżeli kogoś interesują, to wtedy sobie może wejść w tą strefę wsparcia i się dowiedzieć
czegoś więcej. Ta strefa jeszcze nie działa. Mam nadzieję, że w ciągu tego roku uda mi się ją uruchomić, tak tylko informuję awansem.
Nie stosuję zasady live i film znika. Szanujmy swój czas, to jest to, co ja mówiłem na samym początku, że strasznie mnie wkurzają takie sytuacje, że w niedzielę o 11:00 zrobię live, a jak ciebie nie będzie, to mam cię gdzieś. później. No, ja jestem osobą, tak jak od
początku mówiłem, tak, jeżeli dana oferta jest aktualna, to ta oferta będzie opisana kiedy jest aktualna. Jeżeli
będzie jakakolwiek oferta w ramach danego webinaru, ale zakładam, że ja chcę się z wami dzielić wiedzą, bo ja lubię się dzielić wiedzą. No, jeżeli będziecie zainteresowani czymś, co ja prezentuję, ale na przykład sami nie jesteście w stanie podołać temu, to możecie napisać, to możemy się wtedy tutaj w ramach biznesowej współpracy dogadać i ja wam pomogę przy niektórych rzeczach związanych z waszą organizacją. Jeśli masz pytania dotyczące poruszanych tematów, zapraszam do zostawienia komentarza pod filmem, tylko pamiętaj, żeby było to rzeczowe, szanujmy się, tak.
Ja jestem od lat w Internecie, wiem co to jest hejt i teraz jedyne komentarze jakie do mnie trafiają to jest tak zwana krytyka konstruktywna, z której można wyciągnąć jakieś wnioski, bo na zasadzie “masz głupi ryj, spierdalaj” to nie tędy droga.
Tak. Poza tym, to jest kanał, gdzie tutaj różne osoby wchodzą i ma być generalnie
miło, jeżeli coś nie odpowiada, nie musicie Tego kanału oglądać. Tyle jeżeli chodzi o ogłoszenia parafialne. Jeżeli jeszcze tego nie robiliście, zapraszam do subskrybowania kanału. Ja się już będę z wami żegnał.
To tyle na tę chwilę. Cześć!